اولین دوره وبیناردی با حضور نویسش برگزار می‌شود

وبیناردی

در عصر شکوفایی بازاریابی محتوایی، روش‌ها و شیوه‌های مختلفی برای جذب مخاطبین از طریق محتوا پیش پای‌مان قرار دارد که وبینار، یکی از روش‌های مرسومِ موجوداست. وبینار (Webinar) به کلاس، دوره، سمینار یا هر رویداد آنلاینی گفته میشه که در محیط وب و با استفاده از اینترنت بصورت کاملا آنلاین، زنده، تعاملی و دو طرفه در یک زمان مشخص برگزار می‌شود. وبینار را می‌توان سمیناری آنلاین توصیف کرد که تمام امکانات یک رویداد واقعی را شامل است، اما بر بستر وب اتفاق می‌افتد.

وبینار، همانطور که از نامش پیداست، کارکردی آموزشی دارد و عموما با هدف انتقال مفاهیمی تعلیمی به مخاطب برگزار می‌شود. اما کارکردهای آن در حوزه‌ی بازاریابی محتوایی نیز قابل بررسی‌ست.


وبینار برای کسب‌وکارها

بازاریابان محتوایی از هر فرصت و امکانی برای تولید محتوا و بهره‌مندی از ظرفیت‌های بازاریابی محتوایی بهره می‌برند. وبینارهای تجاری در بین کسب‌وکارهای B2B مرسومیت بیشتری داشته و به یکی از شیوه‌های متدوال، ارزان و کارآمد برای ایجاد سرنخ فروش بدل شده است.

بر اساس گزارشی که در سال ۲۰۱۷ از صنعت وبینار منتشر شده است، ۶۲ درصد از وبینارها را شرکت‌های B2B و حدود ۱۷ درصد را کسب‌وکارهای B2C مدیریت و اجرا کرده‌اند.


وبیناردی: رویدادی تخصصی برای وبیناری‌ها

به همت ایسمینار و با هدف آگاهی‌بخشی بیشتر و کمک به توسعه فعالیت برگزارکنندگان وبینار، رویداد تخصصی مدیریت و برگزاری وبینار را تحت عنوان «روز وبینار یا وبینار دِی» برگزار کند.

در وبیناردی، چهار ارائه‌ی تخصصی و انتقال تجربه و دو پنل گفت‌وگو درباره اهمیت و تاثیر وبینار در کسب‌و‌کارها و بازاریابی و فروش وبینار توسط برگزارکنندگان وبینار و متخصصین این حوزه در نظر گرفته شده است.

با حضور در رویداد «روز وبینار» (Webinar Day) از متخصصین و فعالین این حوزه یاد می‌گیرید که چگونه یک وبینار موفق برگزار کنید و اگر می‌خواهید برای کسب‌وکار خود وبیناری برگزار کنید، با چالش‌های آن آشنا خواهید شد.

این رویداد ۲۱ مهر ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در تالار مولانا دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد. همچنین به‌منظور تسهیل حضور افراد از سرتاسر دنیا در این رویداد، یک بلیت برای مشاهده پخش زنده تعریف شده است تا افرادی که امکان حضور فیزیکی در رویداد را ندارند و ساکن تهران نیستند بتوانند به صورت زنده رویداد را مشاهده نمایند.

هدیه ویژه نویسش به علاقه‌مندان شرکت در این رویداد

نویسش به عنوان حامی این رویداد، در کنار برگزارکنندگان است و تسهیلاتی را نیز برای ثبت‌نام و حضور کاربران خود در نظر گرفته است. اگر قصد حضور در این کنفرانس، چه حضوری و چه آنلاین را دارید، می‌توانید با کد nevisesh هنگام ثبت‌نام از ۷۰ درصدی بهره‌مند شوید. برای ثبت‌نام به این وب‌سایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
هک رشد و فراتر از آن

هک رشد و فراتر از آن: چیزی که کسب‌وکار شما واقعا به آن نیاز دارد

مطلب بعدی

نویسش دو ساله شد: راهی که آمدیم و مسیری که در پیش است

مطلب مرتبط