تسویه حساب نویسندگان، سریع‌تر از همیشه

تسویه حساب نویسندگان

یکی از مهمترین اهداف نویسش، که حالا به یکی از دستاوردهای‌مان تبدیل شده است، ارتقای میانگین درآمدی همکاران و افزایش رقم تسویه حساب و پرداختی به کاربران نویسنده است. ما تلاش کردیم تا سطح همکاری خود را با کاربران نویسنده توسعه بخشیم و در مقابل، درآمد بیشتری را برای‌شان رقم بزنیم.

خوشبختانه و پس از طی یک برنامه‌ی سه ماهه، توانستیم بیش از حد انتظارمان به این مقصود دست یابیم و نرخ همکاری کاربران نویسنده‌مان را تا سه برابر افزایش دهیم.

این بدین معناست که هر کاربر نویسنده در نویسش به طور میانگین، سه برابر همکاری بیشتری داشته، محتوای بیشتری تولید کرده و طبعا درامد بیشتری را نیز به دست آورده است. نویسش حالا به عنوان شغلی دائم برای بخش بزرگی از نویسندگان‌مان شناخته می‌شود و توانسته به منبع درآمدی قابل اتکایی بدل شود.


تسویه حساب: چهار بار در ماه

روند تسویه حساب درآمد نویسندگان در نویسش از ابتدای فعالیتش تا به امروز در دوره‌های ۱۴ روزه صورت گرفته است. از اواسط ماه جاری و به صورت آزمایشی، دوره‌ی تسویه حساب را به دوره‌های هفتگی تبدیل کرده‌ایم و از این پس، درآمد نویسندگان را در ساعات ابتدایی اولین روز هفته به حساب‌شان واریز خواهیم کرد.

همچنین بخوانید:‌آمار نویسش در سال ۱۳۹۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
Engagement-Rate

Engagement Rate | نرخ مشارکت

مطلب بعدی
نویسنده تخصصی باشید

نویسنده متخصص شوید: تکنیک‌هایی برای ارتقای سطح تخصص در نویسندگی

مطلب مرتبط