عیدانه نویسش به قلم امیر فلاح: فنی‌ها شب عید ندارند!

تصویر بالا، تنها عکسی‌ست که از امیر فلاح مدیر فنی نویسش در وب موجود است! حتی خودش هم عکس دیگری از خود ندارد و این تصویر را هم با اکراه به ما داد. حتی برای نوشتن عیدانه هم چندان خوشحال و راضی نبود و در نهایت و با کلی ناز و التماس پذیرفت که دست به کیبورد شود! در ادامه، عیدانه‌ی امیر فلاح را می‌خوانید که در دل آن، بخشی از غرولندهایش هم موجود است : )

امیر فلاح، مدیرفنی نویسش

اکنون که این متن در حال نگارش است یا شما خوابیده‌اید و یا در حال برنامه‌ریزی تعطیلات عید خود هستید. اما ما در نویسش در حال برنامه‌ریزی برای توسعه و بهبود پلت‌فرمی که از آن استفاده می‌کنید، هستیم.

سالی که روزهای پایانی آن را می‌گذرانیم، روزهای پر فراز و نشیبی برای تیم ما داشت، شکست‌ها و پیروزی‌های فراوانی را در این سال تجربه کردیم که باعث قوی‌تر شدن ما شد.

اگر از کاربران همیشگی نویسش باشید حتما روند تغییرات را در پلت‌فرم احساس کرده‌اید، اکثر بخش‌ها در روزها و حتی ساعت‌های مختلف چندین و چند بار تغییر می‌کرد که این تغییرات گاهی باعث بروز اختلالاتی در سایر بخش‌ها می‌شد و پلت‌فرم برای چند دقیقه بصورت صحیح عمل نمی‌کرد. اکثر این موارد حاصل درخواست‌هایی بود که از طرف شخص اول نویسش (مدیرعامل گرامی‌مان!) بر تیم فنی “تحمیل” می‌شد و عموما هم با این جمله همراه بود: اینو بگذار تو اولویت! همین اولویت‌های زیاد بود که موجب هفت بار استعفای من شد! اما همینکه در حال حاضر این متن را می‌خوانید، خود نشان دهنده‌ی این هست که این استعفاهای پرشمار پذیرفته شده یا نه!

پلفترمی که امروز از آن استفاده می‌کنیم با چیزی که در روزهای نخست تعریف شد، تفاوتی فاحش دارد. بخشی از این تغییر و تفاوت را می توانید ببینید و بخش زیادی، مربوط به همه‌ی تغییرات پشت صحنه‌ایست که احتمالا شاید متوجه‌اش نشده باشید. در روزهای ابتدای کار نویسش شما تنها قادر به درخواست تولید یک محتوا در هر سفارش بودید، نسخه‌ای که ما برای شناخت بیشتر، روانه بازار کردیم و اصلا قرار نبود در این حد توسعه پیدا کند. اما حالا امکان درخواست چندین محتوا در یک سفارش را دارید و برای پاسخگویی به نیازهای شما خدمات بیشتری به تولید محتوا اضافه کردیم. این تنها یکی از ده‌ها فیچر اضافه شده به نویسش که سطح کاربری محصول‌مان را توسعه‌ای چندبرابری می‌دهد.

در تابستان داغ امسال، بخش نویسش پلاس را به پلت‌فرم اضافه کردیم که مورد استقبال بسیاری از کسب و کارها قرار گرفت. بازخورد مشتریان به ما فهماند که تولید محتوا، تنها نیاز آن‌ها در حوزه‌ی بازاریابی محتوایی نیست و لاجرم باید محصول و کسب‌وکارمان را توسعه دهیم. البته، فیچر نویسش پلاس در مرحله‌ی جنینی خود به سر می‌برد و به زودی اتفاقات هیجان‌انگیز زیادی به آن افزوده می‌شود.

همچنین بخوانید: عیدانه میلاد اسلامی‌زاد

تمام این تغییرات برای آزمایش سیستمی بود که برای اولین بار بصورت پلت‌فرمی یکپارچه در ایران توسعه داده می‌شد که شناخت کاملی در این حوزه از نیازهای کاربران مختلف، بصورت آنلاین وجود نداشت.

متاسفانه یا خوشبختانه نویسش بزرگ و بزرگ شد و ما نیز تمام تست‌های ممکن را در این یک سال بر روی آن انجام داده‌ایم و شناخت جامع و کافی از نیازهای بازار محتوایی کشورمان به دست آوردیم. ساعت‌ها بحث بین تیم‌های مختلف نویسش برای نسخه جدید صورت گرفته است. با مشتریان مختلف حضوری، تلفنی و ایمیلی صحبت کرده‌ایم و خودمان را برای رونمایی از نسخه‌ای متفاوت از نویسش در بهار آماده می‌کنیم.

روند رو به رشد نویسش، ما را به توسعه هر چه بهتر آن مصمم‌تر کرد. ما تمام آزمایش‌های لازم را بر روی نسخه فعلی انجام داده‌ایم و در حال کار بر روی نسخه‌ای جدید با امکاناتی بیشتر برای شما کاربران عزیز که در این روزها کنارمان بودید، هستیم.

نسخه فعلی نویسش روزهای پایانی عمر خود را می‌گذراند و شاید بعد از بازگشت از سفر، شما با پلت فرمی جدید رو به رو شوید، اما هنوز دیر نشده است. شما می‌توانید با کد تخفیف bug یکی از آخرین سفارش‌های خود را در نویسش با تخفیف ۱۵ درصدی ثبت و از باگ‌های موجود در آن لذت ببرید. شاید دیگر آن‌ها را نبینید و دلتان برایشان تنگ شود. تمال طول عید که شما مشغول استراحت و گشت و گذارید، ما روی نسخه جدید نویسش کار می‌‌کنیم. امیدواریم که محصولی بهتر و خدماتی ارزنده تر ارائه کنیم.

ما انسان‌ها نیز باگ‌های بزرگ و کوچک بسیاری داریم، چه برسد به محصولاتی که توسط ما پیاده‌سازی شده است، مهم رفع نواقص خود و ساخته‌هایمان است.

تعطیلات نوروزی خوشی را برای شما آرزومندم.

امیر فلاح – مسئول باگ‌های تحمیل شده از شخص اول نویسش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
loyalty

وفادارسازی مشتریان با محتوا چگونه میسر می‌شود؟

مطلب بعدی

عیدانه نویسش به قلم سمانه عمادی: آلیس در سرزمین عجایب!

مطلب مرتبط