داستان‌هایی که می‌چسبند:‌ ترجمه کتاب برای سیستان و بلوچستان

دو-سه هفته‌ی گذشته پُر بود از خبرهای غم‌انگیز و گاهی عجیب. صبح‌ها را با خبری تازه آغاز می‌کردیم و بدون آنکه بخواهیم، در منفعل‌ترین حالتِ ممکن، مواجه با پیامد اتفاقاتی بودیم که مستقیم دستی و نقشی در آن‌ها نداشتیم. تا همین لحظه که مشغول به نوشتن این سطور هستم، موج اخبار ناخوشایند به قوه‌ی اولیه‌ی در حال خروش است و هر لحظه، خبری و ماجرایی بر دیگری و قبلی افزون می‌شود. آخرین خبرناخوشایند، وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان است.

وقوع سیل و گرفتار شدن هموطنان‌مان در استان سیستان و بلوچستان، مصیبتی‌ست که تا همین لحظه ادامه دارد. برخلاف آنچه بر ما گذشت، در مواجهه با این حادثه می‌توان اقدامی کرد و تاثیری، هرچند کوچک و خُرد در کاهش آسیب‌های آن داشت.


ما در نویسش سعی کردیم به قدر توان و امکان‌مان، قدمی برای کمک به هموطنان نجیب‌مان در جنوب و استان سیستان و بلوچستان برداریم. کتابی را که در دست تولید داریم، برای فروش گذاشتیم و تمام عوایدش را به این عزیزان اختصاص دادیم. ما تخصصی در امدادرسانی وامور بشردوستانه نداریم،‌ پس از دوستان‌مان در خیریه مهر گیتی و پلتفرم مهربانه کمک خواستیم تا در مسیری درست و اصولی گام برداریم.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی نیز به کتاب دیگری که در نویسش با نام مدیریت از خانه تولید شده است بی‌اندازید.


اگر مثل ما، قلب‌تان برای ایران و هموطنان‌مان در سیستان و بلوچستان می‌تپد، در این کمپین همراه‌مان باشید. با پیش‌خرید این کتاب به رقمی معقول، علاوه بر آنکه از محتوای‌ آن بهره خواهید بود، نقشی در کمک به اهالی سیستان و بلوچستان داشته باشید.

توضیحات بیشتر را در صفحه‌ی کمپین در سایت مهربانه ببینید.

1 comment
  1. با سلام و وقت بخیر
    بنده نسخه رایگان کتابو امروز مطالعه کردم و الان برای خرید کامل کتاب اینجا آمدم که خبری از کتاب نیست و لینک صفحه کمپین هم که قرار دادید خراب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
نوشتن توضیحات متا: ساده تر از همیشه!

چگونه متا تگ بنویسیم: ۵ راهنمایی ساده و کاربردی برای نوشتن توضیحات متا

مطلب بعدی
طول محتوا

طول محتوا را چگونه تعیین کنیم؟ نگاهی از منظر سئو به طول محتوا

مطلب مرتبط
آموزش تولید محتوا

آموزش تولید محتوا

سلام دوست من! مثل این‌که شما هم قصد دارید یک تولیدکننده‌ی محتوا باشید، درست است؟ ما مسیر حرکت‌تان…
مطالعه